A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад Пустомитівської міської ради "Інклюзивно-ресурсний центр"

Команда психолого-педагогічного супроводу

Нормативна база: наказ Міністерства освіти і науки України №609 від 08.06.18 року «Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти».

 

Кроки керівника закладу освіти для створення та забезпечення роботи команди супроводу:

  • розробити власне положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП;
  • укласти цивільно-правові угоди з фахівцями для надання психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових послуг;
  • сформувати команду супроводу та затвердити її склад наказом;
  • призначити особу, відповідальну за координацію розробки ІПР;
  • затвердити індивідуальну програму розвитку дитини з ООП;
  • завантажити ІПР в АС ІРЦ (кожній школі орган управління освітою надає індивідуальний код доступу до електронного кабінету у системі;
  • у річному плані роботи школи передбачити заходи, які б сприяли формуванню дружньої атмосфери, запобіганню будь-яким проявам упередженого ставлення та дискримінації.

Принципи діяльності Команди супроводу:

  • командний підхід;
  • конфіденційність та дотримання етичних принципів;
  • міжвідомча співпраця;
  • повага до індивідуальних особливостей дитини з ООП;
  • активна співпраця з батьками дитини з ООП, залучення ïx до освітнього процесу та розробки IПP;
  • дотримання інтересів дитини з  ООП,     недопущення дискримінації та порушення ïї прав.

Налагодження командної роботи:

  • команда супроводу зустрічається щонайменше тричі на рік (у вересні, грудні та травні-червні) для засідань. Ініціювати зустрічі може будь-який член команди;
  • під час зустрічей відбувається обговорення та аналіз результатів навчання дитини, ухвалюються рішення щодо індивідуальної програми розвитку дитини, можливої її корекції тощо;                                                                                                                         
  • команда також вирішує питання запровадження індивідуального розкладу відвідування класу дитиною з ООП;
  • рішення під час засідання команди супроводу ухвалюється за результатами обговорення відкритим голосуванням (за умови присутності не менше 2/3 членів) та оформлюється протоколом;
  • водночас учасники команди супроводу працюють із дитиною протягом року, допомагають опановувати програму, проводять корекційні заняття тощо.

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень