A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад Пустомитівської міської ради "Інклюзивно-ресурсний центр"

Нормативно-правова база

 

Постанова КМУ №545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр"

Конституція України

 

Закони України

Про повну загальну середню освіту

 

"Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні"

 

Конвенція про права осіб з інвалідністю (Конвенція про права інвалідів)

 

Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні

 

"Про освіту"

 

Закон України «Про дошкільну освіту»

Закон України ВІД 16 ГРУДНЯ 2020 Р. № 1/9-697 ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ З 08 СІЧНЯ 2021 РОКУ

Закон України «Про вищу освіту»

ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 30, ст.10

ЗАКОН УКРАЇНИ Про професійну (професійно-технічну) освіту (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1998, № 32, ст. 215)

Закон України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу»

Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо прав інвалідів» (№ 4213-VI від 22.12.2011)

Закон України «Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання» (№ 1324 – VІІ від 5 червня 2014 року

 

Укази Президента України

Указ Президента України № 2102-IX від 24.02.2022} Про введення воєнного стану в Україні

Указ Президента України від 03.12.2015 №678 Про активізацію роботи щодо забезпечення прав людей з інвалідністю

Указ Президента України “Про затвердження Національної стратегії у сфері прав людини” (від 25 серпня 2015 року №501/2015)

Указ Президента України «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року» (від 25 червня 2013 року №344/2013)

Акти Кабінету Міністрів України

ПОСТАНОВА від 30 серпня 2022 р. № 979 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України з питань діяльності спеціальних закладів загальної середньої освіти»

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 30 березня 2022 р. № 390 Київ Про внесення до деяких постанов Кабінету Міністрів України змін щодо строку повторного огляду осіб з інвалідністю та продовження строку дії деяких медичних документів в умовах воєнного стану

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 22 березня 2022 р. № 349 Київ Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо захисту прав дітей на період надзвичайного або воєнного стану

ПОСТАНОВА КМУ від 28 грудня 2021 р. № 1391 Деякі питання встановлення підвищень посадових окладів (ставок заробітної плати) та доплат за окремі види педагогічної діяльності у державних і комунальних закладах та установах освіти

ПОСТАНОВА КМУ від 15 грудня 2021 р. № 1321 Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в закладах фахової передвищої освіти

Розпорядження КМУ від 14 квітня 2021 р. № 366-р «Про схвалення Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року»

Розпорядження КМУ від 15 вересня 2021 р. № 1117-р «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції створення та розвитку системи раннього втручання на період до 2026 року

ПОСТАНОВА КМУ від 15 вересня 2021 р. № 957 Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти

ПОСТАНОВА від 28 липня 2021 р. № 769 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530


Постанова Кабінету Міністрів України від 21 липня 2021 р. № 765 «Про внесення змін до деяких постанов КМУ щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами» ( ЗМІНИ до Положення про інклюзивно-ресурсний центр)

ПОСТАНОВА КМУ від 20 січня 2021 р. № 29 Київ Деякі питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери

Постанова Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1289 «Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти

ПОСТАНОВА від 09 грудня 2020 р. № 1236 Київ Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2

ПОСТАНОВА КМУ від 21 жовтня 2020 р. № 983 Київ Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585 і від 12 липня 2017 р. № 545

ПОСТАНОВА КМУ від 22 липня 2020 р. № 641 Київ Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2

ПОСТАНОВА КМУ від 1 червня 2020 року № 586

ПОСТАНОВА від 21 серпня 2019 р. № 779 Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти

Постанова КМУ від 21 серпня 2019 р. № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» (ПОРЯДОК підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників)

Постанова Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. № 635 «Порядок організації інклюзивного навчання у закладах вищої освіти»

ПОСТАНОВА від 10 липня 2019 р. № 636 Київ Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти

ПОСТАНОВА від 10 квітня 2019 р. № 530 Київ Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти

Постанова КМУ від 06.03.2019 р. № 175 «Деякі питання Національної ради з питань раннього втручання» зі змінами

ПОСТАНОВА від 6 березня 2019 р. № 221 Київ Про затвердження Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр

ПОСТАНОВА від 27 лютого 2019 р. № 129 Київ Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2019 році 

Постанова Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 41 «Порядок забезпечення підручниками та посібниками здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників

ПОСТАНОВА від 22 серпня 2018 р. № 617 Київ Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів

ПОСТАНОВА від 21 лютого 2018 р. № 88 Київ Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особливими освітніми потребами у 2018 році

ПОСТАНОВА від 22 серпня 2018 р. № 615 Київ Про затвердження Порядку використання у 2018 році коштів, передбачених у державному бюджеті на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами

"від 16.08. 2017 № 872 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах"

Постанова КМУ від 9 серпня 2017 року № 588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

ПОСТАНОВА КМУ від 14.02. 2017 року Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами

ПОСТАНОВА від 26 жовтня 2016 р. № 753 Київ Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585

ПОСТАНОВА від 23 серпня 2016 р. № 526 Київ Про внесення зміни у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 р. № 1298

Постанова КМУ від 8 липня 2015 р. № 479 «Про внесення змін в додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 р. № 1298»

Постанова Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 року № 607 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами

ПОСТАНОВА КМУ від 23 квітня 2003 р. N 585 Київ Про встановлення тривалості здобуття повної загальної середньої освіти особами з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти

Постанова Кабінету Міністрів України від 18.07.2012 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України №346 від 14.04.1997 р. та № 963 від 14.06.2000 р.

ПОСТАНОВА від 1 серпня 2012 р. № 706 Київ Про затвердження Державної цільової програми “Національний план дій з реалізації Конвенції про права інвалідів” на період до 2020 року

П О С Т А Н О В А від 20 квітня 2011 р. N 462 Київ Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти

ПОСТАНОВА від 15 серпня 2011 р. № 872 Київ Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах

"від 27 серпня 2010 р. N 780 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. N 585"


Накази МОН України

НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІД 29 СЕРПНЯ 2022 Р. № 769 «ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТИПОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-10(11) КЛАСІВ спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами   

Наказ Міністерства освіти і науки України від 19.02.2021 № 235 «Про затвердження типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти»

НАКАЗ МОН України № 88 від 01 лютого 2022 року Про затвердження галузевого плану основних заходів цивільного захисту Міністерства освіти і науки України на 2022 рік

Наказ Міністерства освіти і науки України від 13.12.2021 № 1358 «Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 № 795

Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.09.2021 № 1031 «Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 № 795

Наказ Міністерства освіти і науки України від 10.08.2021 № 898 «Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 № 795

Наказ Міністерства освіти і науки України України 13.07.2021 № 813 «Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 № 795 «Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» модельним навчальним програмам для закладів загальної середньої освіти 

Наказ МОН України від 11.06.2021 № 656 Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів

Наказ МОН від 28.05.2021 № 591 “Про затвердження переліку підручників для осіб з особливими освітніми потребами, що видаватимуться за кошти державного бюджету у 2021 році

Наказ Міністерства освіти і науки України від 02.11.2020 № 1353, зареєстрований в Міністерстві юстиції України за № 24/35646 «Про затвердження Положення про систему автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів

НАКАЗ МОН від 25. 11. 2019 Р. № 1472 ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОЛОЖЕННЯ ПРО СИСТЕМУ АВТОМАТИЗАЦІЇ РОБОТИ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ

Наказ Міністерства освіти і науки України від 18.10.2019 № 1310 "Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог концепції "нова українська школа"

 Наказ № 917 від 02.07.2019 Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку 

Наказ МОН України від 27.02.2019 р №27 “Про приймання системи автоматизованої роботи інклюзивно – ресурсних центрів”

Наказ Міністерством освіти і науки від 21.06.2019 року № 873 Зміни до Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти

Наказ МОН України від 01.04.2019 р №423 “Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.10.2018 № 1109, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 1279/32731 «Про деякі питання документів про загальну середню освіту

Наказ МОН України від 16.08.2018 № 917 Про внесення змін у додатки до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.07.2018 № 814

Наказ МОН України від 26.07.2018 № 816 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для 1 класів з інтелектуальними порушеннями 

Наказ МОН України від 26.07.2018 № 814 Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами

Наказ МОН України від 26.07.2018 № 813 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами 

Наказ МОН України №693 від 25.06.2018 р “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами

Наказ № 968 Про внесення зміни у таблицю 11 до наказу Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018 №693

Наказ МОН України від 25.06.2018 №677 “Про затвердження порядку створення груп продовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти" (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 липня 2018 р. № 865/32317)

Наказ № 668 від 21.06.2018 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти III ступеня для дітей з особливими освітніми потребами

Наказ МОН України від 08.06.2018 № 609 Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти

 

Наказ Міністерством освіти і науки від 23.04.2018 року № 414 «Типовий перелік спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти" (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 травня 2018 р. №582/32034)

 

Наказ МОН від 23 квітня 2018 р. “Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти” (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 05. 2018 р. №582/32034)

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 01.08.2018 № 831, зареєстрований в Міністерстві юстиції України за № 945/32397 «Про затвердження Порядку зарахування осіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів освіти, їх відрахування, переведення до іншого закладу освіти» 

 

Наказ Міністерства освіти і науки України №90 від 01.02.2018 року «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року № 1205»

 

Наказ МОН України від 12.01.2016 №8 Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах

 

Наказ МОН від 31.12.2015 № 1436 "Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі"

 

Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа) (№ 80 від 28.01.14 року)

 

Про затвердження заходів щодо впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2015 року (№ 1034 від 23.07.2013)

 

Про затвердження плану заходів, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів (№ 768 від 14.06.2013)

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.05.2013 №488, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 травня 2013 року за № 813/23345 «ПОРЯДОК виховання та навчання в державних та комунальних дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах дітей осіб з числа іноземців та осіб без громадянства, яким надано тимчасовий захист в Україні»

 

Про організацію діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій (№ 680 від 04.06.2013 року)

від 28.05.2013 № 621 «Про створення експертно-консультативної ради з питань аутизму»

 

Про затвердження типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів (від 06.12.2009 № 1205)

 

Про затвердження плану заходів щодо запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2012 року (від 21.12.2009 №1153)

 

"від 01.10.2012 р. №1063 "Про затвердження Плану заходів щодо виконання завдань і заходів Державної цільової програми на період до 2020 року"

 

Спільний наказ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України та Міністерство соціальної політики України № 995/557 від 10.09.2012 р. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 20.09.2012 №1629/21941 "Про затвердження Положення про дитячі будинки і загальноосвітні школи-інтернати для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування "

 

Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах (від 09.12.2010 №1224)

 

Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 16.08.2012 р. № 920 зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05 вересня 2012 року за № 1502/21814 «Про затвердження Положення про навчально-реабілітаційний центр»

 

Про затвердження заходів щодо удосконалення діяльності інтернатних закладів на період до 2012 року (від 08.07.2011 р. № 765)

"від 10.06.2011 р. № 568"Про заходи щодо розв’язання актуальних проблем осіб з обмеженим фізичними можливостями"

 

"від 09.12.2010 р. № 1224"Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах"

 

Про затвердження Концепції розвитку інклюзивної освіти (від 01.10.2010 № 912)

 

"від 21.12.2009 р. № 1153"Про заходи МОН на виконання завдань, визначених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 року № 1482-р “Про затвердження плану заходів щодо запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2012 року"

 

Про затвердження типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів (від 06.12.2009 № 1205)

 

"від 11.09.2009 р. № 852"Про введення навчального предмету „Українська жестова мова” та внесення змін до Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку"

 

"від 05.12.2008 р. № 1105"Про затвердження типових штатів та штатних нормативів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку"

 

"від 15.09.2008 р. № 852"Про затвердження Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку"

 

"від 27.06.2008 р. № 587"Про проведення експерименту щодо організації інтегрованого навчання осіб з особливими освітніми потребами у вищих навчальних закладах ПІ-ІV рівнів акредитації незалежно від форм власності та підпорядкування"

 

Листи МОН

Лист МОН від 03.08.2023 року №1/11479-23  "Про методичні рекомендації "Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації"

 

Лист МОН № 1/12132-23від 15 серпня 2023 р. «Щодо надання роз’яснень про комплектування спеціальних груп у закладах дошкільної освіти»

 

Лист МОН від 21.08.2023 р. № 1/12490-23 “Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році”

 

Лист МОН від 31.08.2023 року №1/13094-23 "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році"

 

Лист МОН № 1/10686-22 від 14.09.22 року «Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2022/2023 навчальному

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЛИСТА МОН УКРАЇНИ ВІД 06 ВЕРЕСНЯ 2022 Р. № 1/10258-22 «ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У 2022/2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ»

 

ЛИСТ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІД 06 ВЕРЕСНЯ 2022 Р. № 1/10258-22 «ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У 2022/2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

 

ЛИСТ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІД 19 СЕРПНЯ 2022 Р. № 1/9540-22 «ЩОДО АСИСТЕНТА УЧНЯ (ДИТИНИ) В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ»

 

ЛИСТ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІД 10 СЕРПНЯ 2022 Р. № 1/9105-22 «ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ У 2022/2023 Н. Р.»

 

ЛИСТ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІД 02 СЕРПНЯ 2022 Р. № 1/8794-22 «ЩОДО ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ У СИСТЕМІ ОСВІТИ В 2022/2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ»

 

Лист МОН України №1/8504 від 27.07.2022 р. “Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році

 

ЛИСТ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІД 22 ЧЕРВНЯ 2022 Р. № 1/6887-22 «ЩОДО ЗБЕРЕЖЕННЯ МЕРЕЖІ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ ЇХ ПРАЦІВНИКІВ

 

Лист МОН України від 15.06.2022 № 1/6435-22 "Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами"

 

Лист МОН України №4/1196-22 від 08.06.2022 р. “Про методичні рекомендацї щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку”

 

ЛИСТ МОН УКРАЇНИ ВІД 21 КВІТНЯ 2022 Р. № 1/4334-22 ПРО РЕКОМЕНДАЦІЇ СТОСОВНО ОКРЕМИХ ПИТАНЬ ЗАВЕРШЕННЯ 2021/2022 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ, ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ

 

ЛИСТ МОН УКРАЇНИ ВІД 16 КВІТНЯ 2022 Р. № 1/4202-22 ЩОДО ЗАРАХУВАННЯ ДО 1-ГО КЛАСУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

 

ЛИСТ МОН УКРАЇНИ ВІД 07 КВІТНЯ 2022 Р. № 1/3952 ПРО ЗАКІНЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ В ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ

 

ЛИСТ МОН УКРАЇНИ ВІД 02 КВІТНЯ 2022 Р. № 1/3845-22 ПРО РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА ПЕРІОД ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ

 

ЛИСТ МОН УКРАЇНИ ВІД 29 БЕРЕЗНЯ 2022 Р. № 1/3737-22 ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ

 

ЛИСТ МОН УКРАЇНИ м. Київ ВІД 29 БЕРЕЗНЯ 2022 Р. № 1/3725-22 ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ

 

Лист МОН України №1/3710 від 28.03.2022 р. “Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану

 

Лист МОН України №1/3475-22 від 17.03.2022 р. “Про зарахування до закладів дошкільної освіти дітей із числа внутрішньо переміщених осіб”

 

Лист МОН України №1/3454-22 від 15.03.2022 р. “Про перенесення атестації педагогічних працівників у 2022 році”

 

Лист МОН України №1/3370-22 від 06.03.2022 р. “Про оплату праці працівників закладів освіти під час призупинення навчання”

 

Лист МОН України ВІД 10 ЛЮТОГО 2022 Р. № 1/2338-22 ПРО АТЕСТАЦІЮ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

 

Лист МОН України ВІД 30 ГРУДНЯ 2021 Р. № 1/23219-21 ПРО РОЗРАХУНОК ОБСЯГУ ОСВІТНЬОЇ СУБВЕНЦІЇ НА 2022 РІК

 

Лист МОН України ВІД 30 ГРУДНЯ 2021 Р. № 1/23180-21 ПРО ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ПІДТРИМКИ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ, ЯКІ ЗДОБУВАЮТЬ ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ 

 

Лист МОН № 1_23101-21 від 29.12.2021 Про методичні рекомендації для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних

працівників закладів загальної середньої освіти щодо встановлення категорій (типів) особливих освітніх потреб (труднощів) та визначення рівня підтримки в освітньому процесі

 

Лист МОН України від ВІД 02 ГРУДНЯ 2021 Р. № 1/21035-21 ПРО РОЗПОДІЛ ОСВІТНЬОЇ СУБВЕНЦІЇ НА 2022 РІК

 

Лист Міністерства освіти і науки України від 16.11.2021 № 1/19832-21 "Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів у зв'язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2021 р. № 765

 

Лист МОН України ВІД 16 ЛИСТОПАДА 2021 Р. № 1/19840-21 ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

 

Лист МОН України ВІД 21 ЖОВТНЯ 2021 Р. № 1/9-558 ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ПІД ЧАС ЕПІДЕМІЧНОЇ НЕБЕЗПЕКИ

 

Лист МОН №1/9-536 від 12.10.2021 "Про перелік навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України Для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 н.р.

 

ЛИСТ МОН ВІД 30.08. 2021 № 1/9-436 ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

 

Лист МОН України від від 28.08.2021 № 1/9-433 Про окремі питання діяльності закладів загальної середньої освіти у новому 2021/2022 навчальному році

 

Лист МОН України від 10.08.2021 № 1/9-406 Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році

 

Лист МОН України від 16.07.2021 № 1/9-363 Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р.

 

Лист МОН України від 16.07.2021 № 1/9-362 Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок

 

Лист МОН України від 30.11.2020 №6/1427-20 "Про затвердження професійного стандарту Практичний психолог закладу освіти"

 

Лист МОН України від N*1/9-638 від 19.11.2020 "Щодо дії постанови КМУ від 21 жовтня 2020 р. № 983"

 

Лист МОН №1/ 11- 7857 від 05. 11. 2020 р. Щодо оплати праці педагогічних працівників, якщо в інклюзивному класі дитина не потребує особливих освітніх умов навчання

 

Лист МОН України від 09.09.2020 №6/1092-20 "Про роботу систем авторизації інклюзивно-ресурсних центрів"

 

Лист МОН України від 11.08.2020 №1/9-430 "ЩОДО МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ПРО ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У 2020/2021 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

 

Лист Міністерства освіти і науки України від 31.08.2020 № 1/9-495 щодо завдань і функцій асистента вчителя

 

Лист МОН України від 30.07.2020 №1/9-411 "ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У 2020/2021 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ "

 

Лист МОН України від 07.07.2020 №1/9-363 "Щодо застосування Порядку організації інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти"

 

Лист МОН України від 25.06.2020 №1/9-348 "ЩОДО СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "

 

Лист МОН України від 16.06.2020 №1/9-328 "ЩОДО МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ З ОРГАНІЗАЦІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО КОНСИЛІУМУ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯПОВТОРНОЇ КОМПЛЕКСНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ» 

 

Лист Міністерства освіти і науки України від 16.06.2020 №1/9-328 «Щодо Методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини» 


Лист МОН України від 04.06.2020 №1/9-302 ЩОДО НАДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ПОСЛУГ ДІТЯМ З ООП В ЛІТНІЙ ПЕРІОД

 

Лист МОН України від 22.05.2020 №1/9-269 "ЩОДО ВІДНОВЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ"

 

Лист МОН України від 05.05.2020 №1/9-232 "Щодо організації роботи інклюзивно-ресурсного центру" (Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини)

 

Лист МОН УКРАЇНИ м. Київ ВІД 23 КВІТНЯ 2020 Р. № 1/9-219 ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

 

Лист МОН № 1/9 – 173 від 23.03.2020 “Щодо організації освітнього процесу в закладах середньої освіти під час карантину”

 

Лист МОН № 1/9-185 від 03.04.20 року Про організаційні засади роботи інклюзивно-ресурсних центрів в умовах карантину

 

Лист МОН УКРАЇНИ м. Київ ВІД 03 КВІТНЯ 2020 Р. № 1/9-186 ПРО ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ, ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ СИРІТ ТА ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ

 

Лист Міністерства освіти і науки №1/9-154 від 11 березня 2020 року ПРО КАРАНТИН

 

Лист МОН № 1/9-683 "Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників" від 04.11.2019

 

Методичні рекомендації щодо навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.

 

Лист МОН № 1/9-462 від 18.07.2019 "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019/2020 навчальному році"

 

Лист МОН України №1/11-1143 від 06.02.2019 р “Щодо встановлення тарифного розряду асистента вчителя”

 

Лист МОН України №1/9-691 від 13.11.2018 р “Щодо організації діяльності інклюзивних груп в закладах дошкільної освіти”

 

Лист МОН України №1/811-9110 від 27.08.2018 р “Про Перелік навчальної літератури рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами у 2018/2019 навчальному році”

 

ЛИСТ МОН УКРАЇНИ ВІД 03.10.2018 № 1/9-596 "ЛИСТ-РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ОКРЕМИХ ПОЛОЖЕНЬ ІНСТРУКЦІЇ З ДІЛОВОДСТВА У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ"

 

Лист МОН України №1/9-485 ВІД 06.08.2018 р “Організаційно – методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018/2019 навчальному році”

 

Лист Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України № 2.5-281 від 05.02.2018 “Про надання роз’яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах, функціональних обов’язків асистента вчителя"


Лист Міністерства освіти і науки України від 29.11.2017 року № 1/9-639 "Щодо Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами 

 

Лист МОН України від 10.01.2017 № 1/9-2 «Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами»

 

Лист МОН України від 19.09.2017 № 1/11-9320 "Про організацію корекційно-розвиткової роботи з дітьми із порушеннями слуху, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах"

 

Лист МОН України від 12.07.2017 № 1/9-385 “Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році”

 

Лист МОН України від 03.07.2017 № 1/9-362 “Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 навчальному році”

 

Лист МОН України від 06.02.2017 № 1/9-63 «Щодо навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами»

 

Лист МОН України від 09.06.2016 № 1/9-293 «Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів»

 

Лист МОН України від 12.07.2016 № 1/9-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році»

 

ЛИСТ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ м. Київ ВІД 29 ЧЕРВНЯ 2016 Р. № 1/9-362 ПЕРЕЛІК НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ, ПІДРУЧНИКІВ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ ПОСІБНИКІВ, РЕКОМЕНДОВАНИХ МОН ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ДЛЯ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ (ЗА НОЗОЛОГІЯМИ) У 2017/18 РОЦІ

 

Лист МОН від 16.06.2016 № 1/9-315 «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році»

 

Лист МОН України від 09.06.2016 № 1/9-293 «Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів»

 

Лист Міністерства освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти від 07.09.2015 № 2.1/10-39

 

Лист МОН України від 05.06.2015 № 1/9-280 «Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році»

 

від 04.09.2014 № 1/9-445 «Про забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами, з числа переселенців із місць проведення антитерористичної операції»

Лист Міністерства освіти і науки України від 13.08.2014 р. №1/9-413 «Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку»

 

Лист Міністерства освіти і науки України від 13.08.2014 р. №1/9-414 «Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів»

 

Лист Міністерства освіти і науки України від 28.08.2014 р. №1/9-430 «До листів Міністерства освіти і науки України від 25.06.2014 № 1/9-335 та від 13.08.2014 № 1/9-413»

 

Лист Міністерства № 1/9-430 від 28.08.2014 р. «До листів Міністерства освіти і науки України від 25.06.2014 № 1/9-335 та від 13.08.2014 № 1/9-413»

 

від 13.08.2014 № 1/9-414 "Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів"

 

від 13.08.2014 № 1/9-413 "Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку"

 

від 18.03.2014 № 1/9-150 "Про завершення навчального року у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах"

 

від 28.09.2013 1/9-694 «Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням»

 

Інструктивно-методичний лист від 08.08.2013 № 1/9539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами»

 

від 08.08.2013 1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами»

 

від 02.01.2013 1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання»

 

від 25.09.2012 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя»

 

від 26.07.2012 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»

 

Листи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 02.04.2012 р. № 1/9-245″Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах”

 

Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 1/9-384 від 18.05.2012 «Організація навчально-виховного процесу в умовах інклюзивного навчання»

 

"від 02.04.2012 р. № 1/9-245 "Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах"

 


 

ІНШІ НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ

 

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ НАКАЗ 23.12.2021 N 718 Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання

 

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ НАКАЗ 23.12.2020 № 847 Про затвердження Типового договору про надання соціальних послуг

 

ЗАКОН УКРАЇНИ Про колективні договори і угоди (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1993, № 36, ст.361)

Розпорядження КМУ від 4 серпня 2021 р. № 883-р Київ Про затвердження плану заходів на 2021 і 2022 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року

Умови та оплата праці працівників освіти в умовах карантину: спільний лист МОН і Профспілки

Наказ.03 лютого 2020 р. за N 108/34391 «Про затвердження Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень